Ärilise käitumise disain (Pärnu)
Тutvustus
Ärilise Käitumise Disain
Kestus: 8 akadeemilist tundi
Koolituse kirjeldus
Korrektne ja austav suhtlemine on eduka äri aluseks. Täpsus, asjakohasus ja avatus loovad tasakaalustatud keskkonna, kus usaldus ja vastastikune austus võimaldavad ärilisel koostööl parimal viisil areneda.
Kahjuks ei ole äriline käitumine enesestmõistetav termin kõigile ning paljud ettevõtjad, töötajad ja partnerid võivad sellest kõrvale kalduda. Iga käitumine ärisuhetes on mingil määral äriline käitumine, kuid kas see on ka edukas? Kui palju ebaõnnestumisi võib juurpõhjuste analüüsis viidata puudulikule ärilisele käitumisele?
Ärilist käitumist tuleb ettevõttes teadlikult kujundada. On oluline, et käitumisjuhis peegeldaks ettevõtte väärtusi, hoiakuid ja eesmärke nii sise- kui väliskommunikatsioonis. See loob kindlama ja stabiilsema töökeskkonna kõigile töötajatele ning annab ühtse ja arusaadava väljenduse väljapoole. Äriline käitumine hõlmab kõiki ettevõtte toimimisprotsesse – alates sisemistest meilivahetustest ja koosolekureeglitest kuni välisesinduste ja läbirääkimisteni.
Sellel koolitusel on osalejatel võimalus disainida oma ettevõtte esimene ärilise käitumise juhend. Saate teada, millest koosneb käitumisjuhis ja miks seda vaja on. Arutame lähemalt, kuidas õige juhend loob parema töökeskkonna ning edukamad suhted nii ettevõtte sees kui väljaspool.
Koolitaja
Esko-Timo Tullus on pika ettevõtluskogemusega ärijuht. Tal on turundusjuhi, tegevjuhi ja tootmisjuhi kogemus nii Eestis kui Rootsis. Esko-Timo on osalenud mitmetel täiendkoolitustel ärihalduses, LEAN kvaliteedijuhtimises ja rahvusvahelises turunduses. Ta on kirglik koosloome ja meeskonna lisaväärtuste mentor. Alates 2020. aastast on ta koolitus- ja turunduskeskkonna Modome Creative ning alates 2024. aastast Ärimentorid.ee mentorkeskkonna looja ja mentor.
Koolituse Eesmärk
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised ja oskused luua ning rakendada ärikeskkonnas korrektset ja väärikat käitumist suunavaid juhiseid.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud ettevõtte juhtidele, personalijuhtidele, osakonna-, meeskonna- ja kollektiivijuhtidele, tugiisikutele, sisekoolitajatele, keskastme juhtidele, juhatuse liikmetele ning juhtimishuvilistele.
Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
- Kas soovid luua oma ettevõttele ärilise käitumise juhendi?
- Soovid mõista, kuidas korrektne ärikäitumine mõjutab ettevõtte mainet ja suhteid?
- Tahad parandada ettevõtte sisekommunikatsiooni ja töökeskkonda?
- Oled huvitatud sellest, kuidas juurutada ettevõttes ühtseid käitumisstandardeid?
- Soovid arendada oma oskusi läbirääkimiste ja kliendisuhete valdkonnas?
- Tahad teada, kuidas äriline käitumine aitab kaasa ettevõtte eesmärkide saavutamisele?
Koolituse tulemusena osaleja:
- Loob esmase eetikakoodeksi oma ettevõttele.
- Hindab erinevate peatükkide seotust ettevõtte profiiliga.
- Kujundab sobiva sisekommunikatsiooni kava.
- Arendab väliskommunikatsiooni jaoks vajalikku visuaalset esindatust.
- Kirjeldab koodeksi juurutamiseks vajalikke etappe.
- Juhendab eetikakoodeksi rakendamist ja sisekoolitust ettevõttes.
- Kasutab ärikohtumistel sobilikke praktikaid.
- Viib läbi optimaalseid ja keskkonnasäästlikke läbirääkimisi.
- Juhib efektiivse ajajuhtimise juurutamist ettevõttes.
- Hindab ettevõtte teenuse disaini teekonda ning parandab kliendikogemust kommunikatsioonis.
Metoodika
Koolitus on praktilise ülesehitusega ja osalejaid aktiivselt kaasav. Teooria moodustab 30% koolituse kogumahust ning 70% ulatuses toimub praktiline harjutamine läbi loengute, grupitööde, aktiivharjutuste ja iseseisva töö.
Osalejad töötavad välja oma ettevõtte eetikakoodeksi mustandi, mida saab hiljem rakendada reaalses töökeskkonnas. Koolituse tulemusi hinnatakse reflektiivsete ülesannete, arutelude ja praktiliste harjutuste kaudu. Hindamine on mitteeristav ja keskendub osaleja individuaalsele arengule.
Maht
8 akadeemilist tundi (ühepäevane koolitus)
Õpingute alustamise tingimused
Koolitus ei sea eritingimusi alustamiseks. Parima tulemuse saavutamiseks on soovitatav, et osalejal on praktiline seos õpitava aine rakendamiseks. Koolitus toimub eesti keeles.
Koolituse Sisu
- Valdkondlik terminoloogia ja eetika tunnused
- Otsustusprotsessi tegevusregulatsioon
- Sisekommunikatsiooni alused
- Väliskommunikatsiooni kanalid ja strateegia
- Ajajuhtimise alused
- Konfidentsiaalsuse mõiste ja rakendamine
- Kriisi- ja riskijuhtimine kommunikatsioonis
- Eetikakoodeksi implementeerimine ja sisekoolitus
- Läbirääkimiste praktikad ja ametialane professionaalsus
- Ettevõtte väljendusviis kommunikatsioonis
- Ärikäitumise strateegia kujundamine
- Esindatus kaug- ja digikontoris
- Keskkonnateadlikkus kommunikatsioonis
- Ärikohtumiste ülesehitus ja olulised momendid
- Teenuse disain ja kliendivaade
- Peegeldamise tehnika kasutamine
- Visuaalkujundus ärikäitumises
Lisainfo
Parima tulemuse saavutamiseks palume osalejatel enne koolitust täita anonüümne eelküsimustik, mis võtab aega 10–15 minutit. See aitab koolitajal kohandada sisu vastavalt osalejate ootustele ja vajadustele.
Koolituse käigus loovad osalejad– oma ettevõtte eetikakoodeksi mustandi –, mis aitab kinnistada õpitut ja rakendada omandatud teadmisi koheselt praktikas.
Osalejad saavad ka koolitusel kasutatavad materjalid, mis on kujundatud visualiseeringutena sümbolite ja märksõnade abil. Need materjalid toetavad uute teadmiste rakendamist igapäevatöös.
Liitu koolitusega ja kujunda oma ettevõttele korrektne ja tõhus äriline käitumine!
Korraldaja
Jaga sõpradele
Тutvustus
Ärilise Käitumise Disain
Kestus: 8 akadeemilist tundi
Koolituse kirjeldus
Korrektne ja austav suhtlemine on eduka äri aluseks. Täpsus, asjakohasus ja avatus loovad tasakaalustatud keskkonna, kus usaldus ja vastastikune austus võimaldavad ärilisel koostööl parimal viisil areneda.
Kahjuks ei ole äriline käitumine enesestmõistetav termin kõigile ning paljud ettevõtjad, töötajad ja partnerid võivad sellest kõrvale kalduda. Iga käitumine ärisuhetes on mingil määral äriline käitumine, kuid kas see on ka edukas? Kui palju ebaõnnestumisi võib juurpõhjuste analüüsis viidata puudulikule ärilisele käitumisele?
Ärilist käitumist tuleb ettevõttes teadlikult kujundada. On oluline, et käitumisjuhis peegeldaks ettevõtte väärtusi, hoiakuid ja eesmärke nii sise- kui väliskommunikatsioonis. See loob kindlama ja stabiilsema töökeskkonna kõigile töötajatele ning annab ühtse ja arusaadava väljenduse väljapoole. Äriline käitumine hõlmab kõiki ettevõtte toimimisprotsesse – alates sisemistest meilivahetustest ja koosolekureeglitest kuni välisesinduste ja läbirääkimisteni.
Sellel koolitusel on osalejatel võimalus disainida oma ettevõtte esimene ärilise käitumise juhend. Saate teada, millest koosneb käitumisjuhis ja miks seda vaja on. Arutame lähemalt, kuidas õige juhend loob parema töökeskkonna ning edukamad suhted nii ettevõtte sees kui väljaspool.
Koolitaja
Esko-Timo Tullus on pika ettevõtluskogemusega ärijuht. Tal on turundusjuhi, tegevjuhi ja tootmisjuhi kogemus nii Eestis kui Rootsis. Esko-Timo on osalenud mitmetel täiendkoolitustel ärihalduses, LEAN kvaliteedijuhtimises ja rahvusvahelises turunduses. Ta on kirglik koosloome ja meeskonna lisaväärtuste mentor. Alates 2020. aastast on ta koolitus- ja turunduskeskkonna Modome Creative ning alates 2024. aastast Ärimentorid.ee mentorkeskkonna looja ja mentor.
Koolituse Eesmärk
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised ja oskused luua ning rakendada ärikeskkonnas korrektset ja väärikat käitumist suunavaid juhiseid.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud ettevõtte juhtidele, personalijuhtidele, osakonna-, meeskonna- ja kollektiivijuhtidele, tugiisikutele, sisekoolitajatele, keskastme juhtidele, juhatuse liikmetele ning juhtimishuvilistele.
Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
- Kas soovid luua oma ettevõttele ärilise käitumise juhendi?
- Soovid mõista, kuidas korrektne ärikäitumine mõjutab ettevõtte mainet ja suhteid?
- Tahad parandada ettevõtte sisekommunikatsiooni ja töökeskkonda?
- Oled huvitatud sellest, kuidas juurutada ettevõttes ühtseid käitumisstandardeid?
- Soovid arendada oma oskusi läbirääkimiste ja kliendisuhete valdkonnas?
- Tahad teada, kuidas äriline käitumine aitab kaasa ettevõtte eesmärkide saavutamisele?
Koolituse tulemusena osaleja:
- Loob esmase eetikakoodeksi oma ettevõttele.
- Hindab erinevate peatükkide seotust ettevõtte profiiliga.
- Kujundab sobiva sisekommunikatsiooni kava.
- Arendab väliskommunikatsiooni jaoks vajalikku visuaalset esindatust.
- Kirjeldab koodeksi juurutamiseks vajalikke etappe.
- Juhendab eetikakoodeksi rakendamist ja sisekoolitust ettevõttes.
- Kasutab ärikohtumistel sobilikke praktikaid.
- Viib läbi optimaalseid ja keskkonnasäästlikke läbirääkimisi.
- Juhib efektiivse ajajuhtimise juurutamist ettevõttes.
- Hindab ettevõtte teenuse disaini teekonda ning parandab kliendikogemust kommunikatsioonis.
Metoodika
Koolitus on praktilise ülesehitusega ja osalejaid aktiivselt kaasav. Teooria moodustab 30% koolituse kogumahust ning 70% ulatuses toimub praktiline harjutamine läbi loengute, grupitööde, aktiivharjutuste ja iseseisva töö.
Osalejad töötavad välja oma ettevõtte eetikakoodeksi mustandi, mida saab hiljem rakendada reaalses töökeskkonnas. Koolituse tulemusi hinnatakse reflektiivsete ülesannete, arutelude ja praktiliste harjutuste kaudu. Hindamine on mitteeristav ja keskendub osaleja individuaalsele arengule.
Maht
8 akadeemilist tundi (ühepäevane koolitus)
Õpingute alustamise tingimused
Koolitus ei sea eritingimusi alustamiseks. Parima tulemuse saavutamiseks on soovitatav, et osalejal on praktiline seos õpitava aine rakendamiseks. Koolitus toimub eesti keeles.
Koolituse Sisu
- Valdkondlik terminoloogia ja eetika tunnused
- Otsustusprotsessi tegevusregulatsioon
- Sisekommunikatsiooni alused
- Väliskommunikatsiooni kanalid ja strateegia
- Ajajuhtimise alused
- Konfidentsiaalsuse mõiste ja rakendamine
- Kriisi- ja riskijuhtimine kommunikatsioonis
- Eetikakoodeksi implementeerimine ja sisekoolitus
- Läbirääkimiste praktikad ja ametialane professionaalsus
- Ettevõtte väljendusviis kommunikatsioonis
- Ärikäitumise strateegia kujundamine
- Esindatus kaug- ja digikontoris
- Keskkonnateadlikkus kommunikatsioonis
- Ärikohtumiste ülesehitus ja olulised momendid
- Teenuse disain ja kliendivaade
- Peegeldamise tehnika kasutamine
- Visuaalkujundus ärikäitumises
Lisainfo
Parima tulemuse saavutamiseks palume osalejatel enne koolitust täita anonüümne eelküsimustik, mis võtab aega 10–15 minutit. See aitab koolitajal kohandada sisu vastavalt osalejate ootustele ja vajadustele.
Koolituse käigus loovad osalejad– oma ettevõtte eetikakoodeksi mustandi –, mis aitab kinnistada õpitut ja rakendada omandatud teadmisi koheselt praktikas.
Osalejad saavad ka koolitusel kasutatavad materjalid, mis on kujundatud visualiseeringutena sümbolite ja märksõnade abil. Need materjalid toetavad uute teadmiste rakendamist igapäevatöös.
Liitu koolitusega ja kujunda oma ettevõttele korrektne ja tõhus äriline käitumine!