Skip to main content
01 november 2021 -
09 veebruar 2022

Videomängude arendamise algkursus

TÜ Pärnu kolledž
100.00 €
Registreerimine kuni 31.10.21
Koolitus
Koolitus
Тutvustus

Esmakordselt Pärnus võimalik õppida ise videomänge looma!


Mängutööstus on ligemale 200 miljardi dollariline turg, mis on suurem kui filmi- ja muusikatööstus kokku. Koolitajad Gamecan stuudiost koostöös TÜ Pärnu kolledžiga korraldavad 3-kuulise kursuse, et leevendada talentide puudust mängutööstuses. Koolitus on ingliskeelne.

Eesmärk

Õppida, kuidas teha videomängu A-st Z-ni. Läbides mängumehaanika, tasemete kujundamise, dokumenteerimise, programmeerimise, ajajuhtimise ja testimise mängitava videomängu loomine.

Sihtrühm

Kõik, keda huvitavad videomängude põhialused ning sellega seotud karjäärivõimalused. Vanus 17+.

Sisu kirjeldus

  • Kuidas videomängu kujundada.
  • Kuidas videomängu tootmiseks dokumente kirjutada.
  • Kuidas mängumootorid töötavad.
  • Mängu programmeerimine.
  • Kunstitoodang.
  • Videomängude tööstuse / äri mõistmine.
  • Meeskonnatöö, ülesannete haldamine ja failide jagamise meetodid.
  • Kõigi videomängude žanride mõistmine.

    Õpiväljundid

Grupp on valmis saanud vähemalt ühe videomängu funktsionaalse prototüübi.

Koolitajad:

Vahab Ahmadvand - tehniline disainer videomägude arendamise stuudios Gamecan

Marten Palu - CEO videomägude arendamise stuudios Gamecan

Flavio Pontes - CTO videomägude arendamise stuudios Gamecan

 

Korraldaja
Asutus:
Tartu Ülikooli Pärnu kolledž
Aadress:
Ringi 35, Pärnu, 80012 Pärnu maakond, Eesti
Kontaktisik:
Kristel Teearu
E-post:
kristel.teearu@ut.ee
Telefon:
Galerii
vaadatud 24 korda
Jaga sõpradele
Тutvustus

Esmakordselt Pärnus võimalik õppida ise videomänge looma!


Mängutööstus on ligemale 200 miljardi dollariline turg, mis on suurem kui filmi- ja muusikatööstus kokku. Koolitajad Gamecan stuudiost koostöös TÜ Pärnu kolledžiga korraldavad 3-kuulise kursuse, et leevendada talentide puudust mängutööstuses. Koolitus on ingliskeelne.

Eesmärk

Õppida, kuidas teha videomängu A-st Z-ni. Läbides mängumehaanika, tasemete kujundamise, dokumenteerimise, programmeerimise, ajajuhtimise ja testimise mängitava videomängu loomine.

Sihtrühm

Kõik, keda huvitavad videomängude põhialused ning sellega seotud karjäärivõimalused. Vanus 17+.

Sisu kirjeldus

  • Kuidas videomängu kujundada.
  • Kuidas videomängu tootmiseks dokumente kirjutada.
  • Kuidas mängumootorid töötavad.
  • Mängu programmeerimine.
  • Kunstitoodang.
  • Videomängude tööstuse / äri mõistmine.
  • Meeskonnatöö, ülesannete haldamine ja failide jagamise meetodid.
  • Kõigi videomängude žanride mõistmine.

    Õpiväljundid

Grupp on valmis saanud vähemalt ühe videomängu funktsionaalse prototüübi.

Koolitajad:

Vahab Ahmadvand - tehniline disainer videomägude arendamise stuudios Gamecan

Marten Palu - CEO videomägude arendamise stuudios Gamecan

Flavio Pontes - CTO videomägude arendamise stuudios Gamecan

 

Kuupäev ja kellaaeg

Esmaspäev, 16:00 - 18:30

Teisipäev, 16:00 - 18:30

Kolmapäev, 16:00 - 18:30

Aadress
Ringi 35, Pärnu, 80012 Pärnu maakond, Eesti

Portaalist kultuur.parnu.ee leiad

Vaata kõiki sündmusi

Hea ülevaade Pärnu linnas ja maakonnas toimuvatest sündmustest.

Vaata kõiki huvitegevusi

Huviringid, trennid, koolitused, töötoad jm arendavad vaba aja veetmise võimalused.

Korraldajale

Värske sisu loovad korraldajad ise, kes saavad ise sündmusi lisada. Piletilevi ja Apollo kinosse lisatud info kajastub portaalis automaatselt.