Avatud veebiloeng „Kuidas teenusedisain aitab muuta kliendikogemuse konkurentsieeliseks?"
Тutvustus
Kas suurepärane kliendikogemus sünnib juhuslikult või on see teadlikult kujundatud? Teenusedisain on strateegiline lähenemine, mis aitab ettevõtetel luua eristuvaid, väärtuslikke ja meeldejäävaid teenuseid.
Selles loengus uurime, kuidas mõista kliendi teekonda ettevõttes, tuvastada takistusi ja kujundada teenuseid, mis mitte ainult ei rahulda ootusi, vaid loovad ka tugeva konkurentsieelise. Samuti saad teada, kuidas teenusedisain aitab ettevõtetel eristuda, suurendada klientide rahulolu ja luua lojaalseid suhteid. Kui soovid, et sinu teenus ei oleks lihtsalt hea, vaid unustamatu, siis see loeng on just sulle!
TOIMUMISE AEG:
14. mai kell 11.00–12.00
TOIMUMISE KOHT:
Veebikeskkond Zoom. Zoomi link saadetakse registreerunutele e-postile.
LEKTOR:
Registreerumine kestab kuni 12.05.2025.
Korraldaja
Jaga sõpradele
Тutvustus
Kas suurepärane kliendikogemus sünnib juhuslikult või on see teadlikult kujundatud? Teenusedisain on strateegiline lähenemine, mis aitab ettevõtetel luua eristuvaid, väärtuslikke ja meeldejäävaid teenuseid.
Selles loengus uurime, kuidas mõista kliendi teekonda ettevõttes, tuvastada takistusi ja kujundada teenuseid, mis mitte ainult ei rahulda ootusi, vaid loovad ka tugeva konkurentsieelise. Samuti saad teada, kuidas teenusedisain aitab ettevõtetel eristuda, suurendada klientide rahulolu ja luua lojaalseid suhteid. Kui soovid, et sinu teenus ei oleks lihtsalt hea, vaid unustamatu, siis see loeng on just sulle!
TOIMUMISE AEG:
14. mai kell 11.00–12.00
TOIMUMISE KOHT:
Veebikeskkond Zoom. Zoomi link saadetakse registreerunutele e-postile.
LEKTOR:
Registreerumine kestab kuni 12.05.2025.